اردوغان: برد موشک‌های ما به هزار کیلومتر خواهد رسید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اردوغان: برد موشک‌های ما به هزار کیلومتر خواهد رسید

رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد این کشور قصد دارد برد موشک‌های خود را به ۱۰۰۰ کیلومتر برساند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 15
کد خبر: ۱۶۸۴۰۰

به گزارش راهبرد معاصر، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به بحران‌های جاری در سراسر جهان گفت که ترکیه از دوران سخت جان سالم به در برده است.

 

اردوغان مدعی شد که ترکیه در حرکت به جلو قصد دارد برد موشک‌های خود را از ۵۶۵ کیلومتر به ۱۰۰۰ کیلومتر برساند.

 

رئیس‌جمهور ترکیه هفته گذشته نیز در سخنرانی در همایش شورای صادرکنندگان ترکیه در استانبول گفت که صادرات ترکیه نسبت به سال ۲۰۰۲ هفت برابر شده است.

 

بنابر آمار‌های شورای صادرکنندگان خودروی ترکیه صادرات خودرو از این کشور به کشور‌های اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۲ معادل ۲۰ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۸۳۹ دلار بوده است.

 

محصولات خودروسازی ترکیه به بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه خودمختار صادر شده و مجموع صادرات خودروی ترکیه با ۵.۷ درصد افزایش به ۳۰ میلیارد و ۹۹۵ میلیون و ۸۰۸ هزار دلار رسیده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار