ایجاد ۳۰۰ هزار اشتغال روستایی-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

ایجاد ۳۰۰ هزار اشتغال روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: برنامه دولت برای امسال ایجاد یک میلیون شغل است که ۳۰۰ هزار شغل آن در روستا‌های کشور خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۲۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 17
کد خبر: ۱۶۸۹۲۸

به گزارش راهبرد معاصر، امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم روز شنبه گفت: امسال با ایجاد حدود ۲۳۰ هزار شغل در کشور، بیش از ۷۵ درصد از برنامه دولت در حوزه اشتغالزایی روستایی محقق شد.

وی افزود: برنامه دولت برای امسال ایجاد یک میلیون شغل است که ۳۰۰ هزار شغل آن در روستاهای کشور خواهد بود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم خاطرنشان کرد: این اشتغال‌ها در بخش‌های اشتغال خرد، بنگاهی و احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه راکد بوده است.

وی توجه به اقتصاد روستا را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و یادآور شد: با ایجاد ۳۰۰ هزار شغل در روستاها بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از سوی دولت، نهادها و مردم در مناطق روستایی کشور از طریق تسهیلات و ... انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار واحد اقتصادی راکد در کشور در سال جاری احیاء شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم گفت: قریب بر ۴۰ درصد از این تعداد سهم روستاها و ناحیه‌های صنعتی در دل روستاهای کشور بوده است و پیش بینی می‌شود امسال این تعداد به بیش از ۴ هزار واحد برسد.

مدنی از ظرفیت‌های معدنی، صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی به ویژه شهرستان سربیشه یاد کرد و افزود: این قابلیت‌های فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و دولت نیز از احیای ظرفیت‌ها به ویژه در بخش معدنی حمایت خواهد کرد./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده