تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها

علل بالا بودن آمار سزارین در ایران

علل بالا بودن آمار سزارین در ایران رئیس بیمارستان مردم، با اشاره به انجام سالانه بیش از ۱۰۰۰ زایمان طبیعی در این بیمارستان، از کسب درجه یک اعتباربخشی کشوری در "بیمارستان مردم" نیز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 21
کد خبر: ۱۶۹۳۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، بهزاد مایلی با بیان این‌که "بیمارستان مردم" بالغ بر 55 سال قدمت دارد، اظهار کرد: "بیمارستان مردم" یک مرکز درمانی جنرال 78 تخت‌خواب است که به دلیل خوشنام بودن میان مردم سالانه پذیرای بسیاری از بیماران است‌.

 

وی با بیان این‌که سالانه بیش از 8000 عمل جراحی در "بیمارستان مردم" انجام می‌شود، افزود: سالانه بیش از 260 هزار مراجعه سرپایی به‌ویژه از مناطق 11، 14، 15، 16 و 20 داریم. این بیمارستان سالانه پذیرای مردم قشر متوسط و ضعیف در شرق و جنوب‌شرق تهران، شهرستان‌های اطراف از جمله ورامین، شهر ری، اسلامشهر، پاکدشت و شهریار است.

 

علل بالا بودن آمار سزارین در کشور
رئیس بیمارستان مردم، با بیان این‌که جوانی جمعیت یکی از موارد مورد توجه در "بیمارستان مردم" است، ادامه داد: بالاتر بودن تعرفه سزارین نسبت به زایمان طبیعی، مسائل فرهنگی و باورهای غلط درباره روش‌های زایمان و عدم اقناع پزشک و بیمار از دلایل بالا بودن آمار انجام جراحی‌های سزارین در کشور است، اما در بیمارستان ما تلاش بر افزایش ترغیب مادران به انجام زایمان طبیعی است و در این راستا نیز مشوق‌هایی برای مادران از قبیل اهدای کارت هدیه در نظر گرفته‌ایم.

 

مایلی با بیان این‌که سالانه بیش از یک هزار زایمان طبیعی در این بیمارستان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ‌"بیمارستان مردم" بیمارستان دوستدار مادر و کودک است و در سال بیش از 5000 زایمان در این مرکز انجام می‌شود. علی‌رغم اینکه انجام جراحی سزارین درآمد بیشتری برای بیمارستان‌های خصوصی دارد؛ بیمارستان ما سعی دارد مادران را به سوی انجام زایمان طبیعی سوق دهد تا مادران باردار از مزایای این نوع زایمان بهره‌مند شوند. این بیمارستان همچنین به صورت شبانه‌روزی به ارائه مشاوره‌های تغذیه با شیر مادر می‌پردازد تا سلامت نوزادان در روزهای ابتدایی زندگی آنان تضمین شود.

 

رئیس بیمارستان مردم، از کسب رتبه درجه یک کشوری در اعتبار بخشی بیمارستانی توسط "بیمارستان مردم" خبر و ادامه داد: طبق اعلام وزارت بهداشت در ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور در سال 1401 که با حضور بازرسان و ارزیابان کشوری انجام گرفت، "بیمارستان مردم" وابسته به بنیاد مستضعفان مفتخر به کسب رتبه یک اعتباربخشی شد.

 

وی با بیان این‌که این بیمارستان از جمله مراکز درمانی فوق تخصصی منطقه 14 شهر تهران به شمار می‌رود، بیان کرد: کسب رتبه درجه یک اعتباربخشی بیانگر افزایش معنادار کیفیت ارائه خدمات سلامت و نحوه مدیریت فرایندهای مرتبط با ارائه خدمت به بیماران است./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار