نفوذ و تیراندازی یک فلسطینی در شهرک صهیونیست‌‌نشین کدومیم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نفوذ و تیراندازی یک فلسطینی در شهرک صهیونیست‌‌نشین کدومیم

یک فلسطینی بعد از نفوذ به شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم در شمال کرانه باختری، به روی اشغالگران آتش گشود که نهایتاً بعد از درگیری به شهادت رسید.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 29
کد خبر: ۱۷۰۶۶۹

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عبری‌زبان بامداد یکشنبه از عملیات استشهادی یک فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین «کدومیم» واقع در شرق قلقیلیه خبر دادند.

 

طبق گزارش‌ها، آژیر هشدار نفوذ مبارزان فلسطینی به شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم به صدا درآمده و کل این منطقه مسدود شده است.

 

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب» یک فلسطینی که سلاح گرم همراه داشته، در جریان تلاش برای انجام عملیات ضد صهیونیستی، به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسیده است.

 

بر این اساس، مسئولان امنیتی از ساکنان کدومیم خواستند تا به دلیل احتمال حضور دیگر مبارزان فلسطینی در این شهرک، ورودی خانه‌های غصبی خود را قفل کرده و پنجره‌ها را ضمن بستن، با حفاظ بپوشانند.

 

همزمان برخی منابع فلسطینی می‌گویند صدای تیراندازی در ورودی این شهرک صهیونیست‌نشین شنیده می‌شود و گویا نیروهای مقاومت با اشغالگران درگیر شده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار