امیر سرتیپ آشتیانی: وزارت دفاع آماده ارائه کمک‌های امدادی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه است-راهبرد معاصر
شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم

امیر سرتیپ آشتیانی: وزارت دفاع آماده ارائه کمک‌های امدادی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه است

وزیر دفاع در پیامی خطاب به همتایان خود در ترکیه و سوریه گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از تمامی ظرفیت های خود، آماده ارائه کمک های امدادی به آسیب دیدگان و حادثه دیدگان این واقعه است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 07
کد خبر: ۱۷۲۱۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام هایی جداگانه وقوع زلزله دلخراش در دو کشور ترکیه و سوریه را به حلوصی آکار وزیر دفاع ملی جمهوری ترکیه و سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه تسلیت گفت.

 

متن پیام ها بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تقدیم سلام و احترام؛

خبر ناگوار و دلخراش وقوع زلزله و جان باختن و مصدوم شدن جمع قابل توجهی از شهروندان کشورهای دوست جمهوری ترکیه و سوریه موجب تاثر فراوان گردید.

 

این جانب ضمن ابراز همدردی، مراتب تسلیت خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جناب عالی، دولت، ملت و نیروهای مسلح جمهوری ترکیه و سوریه اعلام، برای جان باختگان رحمت الهی وبرای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

 

در همین چارچوب، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از تمامی ظرفیت های خود، آماده ارائه کمک های امدادی به آسیب دیدگان و حادثه دیدگان این واقعه است.

فرصت را مغتنم شمرده؛ احترامات فائقه را تجدید می نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی/ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار