عملیات انتحاری در پاکستان با ۲۶ کشته و زخمی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عملیات انتحاری در پاکستان با ۲۶ کشته و زخمی

عملیات انتحاری در خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان ۴ کشته و دست کم ۲۲ زخمی برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 12
کد خبر: ۱۷۲۶۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های پاکستان گزارش دادند:عملیات انتحاری شنبه شب در «وزیرستان شمالی» واقع در استان خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان ۴ کشته و دست کم ۲۲ زخمی برجای گذاشت. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

 

مسوولان انتظامی در وزیرستان شمالی به رسانه‌ها گفتند که مهاجم انتحاری، خودروی بمب گذاری شده را در حین عبور خودروی حامل کارکنان یک شرکت نفتی منفجر کرد.

 

گفته می‌شود وضعیت برخی از زخمی‌ها بحرانی است و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

 

شانزدهم بهمن ماه جاری نیز یک انفجار انتحاری در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان به وقوع پیوست. گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسوولیت این عملیات انتحاری را برعهده گرفت.

 

حوادث تروریستی طی ماه‌های اخیر در مناطق مختلف پاکستان از جمله ایالت خیبرپختونخوا به عنوان استان همجوار مرزی با افغانستان افزایش داشته است و عمدتا گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسوولیت اکثر این حملات را برعهده می‌گیرد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار