زاکانی: فرمان عفو رهبر انقلاب نشان‌دهنده رأفت اسلامی و اقتدار نظام است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

زاکانی: فرمان عفو رهبر انقلاب نشان‌دهنده رأفت اسلامی و اقتدار نظام است

شهردار تهران گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر حاوی پیام بزرگی بود و هم جنبه رأفت داشت و هم جنبه اقتدار.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 12
کد خبر: ۱۷۲۶۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر حاوی پیام بزرگی بود و هم جنبه رأفت داشت و هم جنبه اقتدار.

 

وی افزود: جنبه رأفت این است که اگر فردی بازی خورد و مبتنی بر یک احساس و القای غلط حرکت غیر قانونی انجام داده و متنبه شده است مورد رأفت اسلامی قرار بگیرد که رهبر انقلاب این لطف را نسبت به آن ها انجام دادند.

 

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه جنبه اقتدار عفو رهبری برای همه این است که نظام بیدی نیست که با این بادها بلرزد، تاکید کرد: در واقع، نظام در عین رأفت به دنبال این است که از موضع اقتدار و صلابت این رأفت را اعمال کند که ما به ازای آن هم خاطر عموم مردم آسوده شود و هم دشمنان ما مطمئن شوند این مسیری که در حال پیمودن هستند، مسیر غلطی است.

 

زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: باید بر این نکته هم تاکید کنم اگر هر اتفاقی رخ دهد، دشمنان ما باز هم از خواب بیدار نمی‌شوند./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده