«امید» و «نوید» برای مردم نان نشده است/80 درصد ترکیب مجلس باید عوض شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

«امید» و «نوید» برای مردم نان نشده است/80 درصد ترکیب مجلس باید عوض شود

دبیرکل خانه مهندسان ایران با بیان اینکه «امید» و «نوید» نتوانسته برای مردم نان درست کند، گفت: 80 درصد مجلس فعلی باید عوض شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 24
کد خبر: ۱۷۳۷۷

به گزارش راهبرد معاصر ، رضا عبداللهی دبیرکل خانه مهندسان ایران با اشاره به تحرکات انتخاباتی این مجموعه صنفی و سیاسی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتقادمان بر این است که انتخابات باید به صورت شایسته و به دور از تنش برگزار شود.

 

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند قدرت بین‌المللی و منطقه ای جمهوری اسلامی را افزایش دهد و در خصوص مسائل مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی چانه زنی نظام را قدرت بخشد.

 

دبیرکل خانه مهندسان ایران با بیان این که باید بپذیریم که مردم به دلیل برخی سوء مدیریت‌ها به ویژه در خصوص مسائل اقتصادی دلخور هستند تصریح کرد: «امید» و «نوید» نتوانسته برای مردم نان درست کند؛ بنابراین 80 درصد مجلس فعلی باید عوض شود.

 

اشاره دبیر این تشکل به لیست شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 94 با عنوان لیست «امید» است که توانست نزدیک به 100 نامزد از حوزه‌های انتخابیه را به مجلس بفرستد.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز بزرگترین دغدغه مردم مسائل اقتصادی است بنابراین باید نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که بتوانند در این امر مهم توانمند باشند و به درستی قانونگذاری کنند

 

عبداللهی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی مردم با «علی برکت الله» حل و مرتفع نمی شود، خاطرنشان کرد: مشکل امروز مملکت ما این است که مدیران ما سر جای خودشان نیستند؛ باید پذیرفت که این افراد با تجربه و کننده کار می‌توانند ما را از این بحران عبور دهند.

 

وی لازمه یک انتخابات پرشور و مردمی را حضور احزاب قدرتمند در جمهوریت عنوان و تصریح کرد: نمی دانیم چه شد که از سال ۷۶ به بعد ناگهان از 30 به 300 حزب رسیدیم. اکثر احزاب ما عقیم و نازا هستند و قدرت عضو گرفتن وبه ثمر رساندن سیاست‌های خود را ندارند چراکه در بیشتر اهداف و سیاست ها مشترک هستند بنابراین همدیگر را خنثی میکنند.

 

دبیرکل خانه مهندسان ایران تاکید کرد: باید به سمت احزاب فراگیر برویم که هم قدرتمند باشند و هم سیاست های روشن و قابل اجرایی به مردم عرضه کنند.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار