ترس ساپینتو از یک اتفاق ویژه در استقلال-راهبرد معاصر

ترس ساپینتو از یک اتفاق ویژه در استقلال

سرمربی استقلال می‌ترسد بازیکنان جوان استقلال مغرور شوند و همین غرور نوار پیروزی استقلال ر ا پاره کند به همین دلیل روز گذشته در جریان تمرینات از بازیکنان استقلال خواست که مغرور نشوند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 22
کد خبر: ۱۷۴۰۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلالی‌ها به بردن عادت کردند. این عادت برد یکی از بهترین خصوصیات این روزهای استقلال شده است. فرقی نمی‌کند در لیگ برتر بازی داشته باشند و یا در جام حذفی، مهم این است که فعل خواستن را بخوبی صرف کردند و قصد ندارند در بازی بازنده باشند. به نظر می‌رسد ساپینتو توانسته این خصلت را در تیم استقلال پررنگ کند.

 

با اینکه سرمربی پرتغالی استقلال هیجانی نشان داده و در اکثر بازی‌ها محروم است؛ اما سرحالی و شادابی این مربی در جریان تمرین توانسته شادی خاصی را به بازیکنان استقلال منتقل کند و همین مسأله استقلالی‌ها را در جریان مسابقات سرحال نگه داشته است، اما ساپینتو در روزهایی که استقلال به بردن عادت کرده است از یک مسأله خیلی نگران است.

 

سرمربی استقلال می‌ترسد بازیکنان جوان استقلال مغرور شوند و همین غرور نوار پیروزی استقلال ر ا پاره کند به همین دلیل روز گذشته در جریان تمرینات از بازیکنان استقلال خواست که مغرور نشوند./ ایران ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده