خط پایانی بر همه شایعات؛ دل این بازیکن هنوز با پرسپولیس است-راهبرد معاصر

خط پایانی بر همه شایعات؛ دل این بازیکن هنوز با پرسپولیس است

شادترین بازیکن تیم پرسپولیس بعد از برد در دیدار با سپاهان مهدی عبدی بود. بازیکنی که این روزها کمتر در ترکیب تیم به میدان می‌آید یا بهتر است بگوییم به میدان نمی‌آید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 23
کد خبر: ۱۷۴۲۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، حضور مهدی عبدی در ترکیب تیم پرسپولیس آنقدر کمرنگ است که می‌شود او را با آمانوف استقلال مقایسه کرد که حتی در روز محرومیت و مصدومیت بازیکنان تیم آبی هم شانس حضور در میدان را پیدا نکرد. حضور مهدی عبدی در ترکیب تیم پرسپولیس آنقدر کمرنگ است که حتی می‌توان گفت او امروز عضوی از تیم پرسپولیس نیست.

 

در پی این عملکرد حواشی زیادی پیرامون این بازیکن به وجود آمد. برخی گفتند او به سبب اینکه ابتدای فصل به وی اجازه داده نشد که برای ادامه فوتبال راهی پرتغال شود، دلش با پرسپولیس نیست و این قدر این رفتارش را ادامه خواهد داد تا در نهایت از تیم بیرون گذاشته شود. اما بد نیست بدانید مهدی عبدی شادترین بازیکن تیم پرسپولیس بعد از برد در برابر سپاهان در رختکن استادیوم نقش جهان بود. به طوریکه در پایان بازی همه را به یک سلفی شاد دعوت کرد.

 

دل مهدی عبدی هنوز با پرسپولیس است و دوست دارد در هفته‌های پایانی بیشتر از سوی یحیی گل محمدی به بازی گرفته شود./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده