آیت الله رئیسی: عراق نباید محل توطئه یا تهدید علیه همسایگان خود قرار گیرد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

آیت الله رئیسی: عراق نباید محل توطئه یا تهدید علیه همسایگان خود قرار گیرد

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرزمین عراق نباید محل توطئه یا تهدید علیه همسایگان خود قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های دولت عراق برای بازسازی اقتصادی و نظامی این کشور حمایت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 26
کد خبر: ۱۷۴۶۶۰

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر یکشنبه در دیدار «ثابت محمد سعید رضا العباسی» وزیر دفاع عراق، مرزهای ایران و عراق را مرزهای دوستی و همکاری توصیف و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امنیت عراق را امنیت خود می‌داند و از تقویت ثبات و امنیت در این کشور حمایت می‌کند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرزمین عراق نباید محل توطئه یا تهدید علیه همسایگان خود قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های دولت عراق برای بازسازی اقتصادی و نظامی این کشور حمایت می‌کند.

در این دیدار «ثابت محمد سعید رضا العباسی» وزیر دفاع عراق نیز با قدردانی از حمایت‌های کامل ایران از ملت عراق در دوران تهاجم بیگانه و عوامل داعشی آنها گفت: بغداد اجازه نخواهد داد عناصر فرصت‌طلب مرزها و سرزمین دو کشور را تهدید و ناامن کنند.

وزیر دفاع عراق با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در دوران سخت، خواستار تداوم این پشتیبانی‌ها در شرایط بازسازی عراق شد./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار