جیل بایدن: همسرم تست سلامت عقل نمی‌دهد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

جیل بایدن: همسرم تست سلامت عقل نمی‌دهد

همسر رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از درخواست تست سلامت عقل از همسرش اعلام کرد که این آزمایش انجام نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 06
کد خبر: ۱۷۵۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، «جیل بایدن» همسر رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، با بیان آنکه «جو بایدن» تست سلامت عقل نخواهد داد، این پیشنهاد که سیاستمداران بالای ۷۵ سال بایدن تحت چنین آزمایشی قرار بگیرند را «مضحک» توصیف کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، در ماه فوریه «نیکی هیلی» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعلام کرد و در سخنان خود پیشنهاد انجام تست سلامت عقل برای سیاستمداران بالای ۷۵ سال را مطرح کرد که با توجه به آنکه «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» رقبای او در انتخابات هستند، احتمالا منظور نیکی هیلی انجام تست سلامت از این دو نفر است.

 

اکنون جیل بایدن در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان وقتی از او پرسیدند که همسرش برای انتخابات ۲۰۲۴ تحت چنین آزمایشی خواهد بود، با اشاره به برنامه کاری بسیار شلوغ جو بایدن و سفر‌های اخیرش به اوکراین و لهستان، گفت: «مسخرست، ما حتی درباره چنین چیزی حرف هم نمی‌زنیم. چند نفر ۳۰ ساله می‌شناسید که به لهستان بروند، از آنجا سوار قطار شده و بعد از ۹ ساعت خودشان را به اوکراین برسانند تا با رئیس‌جمهور اوکراین هم دیدار کنند؟»

 

جو بایدن در ماه نوامبر ۲۰۲۲ تولد ۸۰ سالگی خود را جشن گرفت و مسن‌ترین فردی شد که به ریاست جمهور آمریکا مشغول است. اگر بایدن در انتخابات آتی شرکت کرده و پیروز شود، پیش از خروجش از کاخ سفید ۸۶ ساله خواهد شد. او پیشتر اعلام کرده که چنانچه مشکل جسمانی داشته باشد، با مردم آمریکا صادق خواهد بود و به آن‌ها خواهد گفت./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار