افزایش ناگهانی قیمت محصولات اپل آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری داروسازی

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری داروسازی مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته داروسازی فردا یکشنبه ۲۱ اسفند به پایان می‌رسد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 11
کد خبر: ۱۷۶۳۰۵

به گزارش راهبرد معاصر براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته‌های داروسازی، روز پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، این آزمون نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی داشته و درس «استعداد تحصیلی» از مواد امتحانی آزمون حذف شده است. این آزمون ۳۰ سوال به زبان انگلیسی خواهد بود که شامل پرسش‌های تخصصی و عمومی می‌شود.

فرایند ثبت‌نام آزمون دکتری سایر رشته‌ها نیز، نیمه دوم اردیبهشت سال آینده انجام می‌شود.

آزمون رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی و دندان‌پزشکی ۴ آبان سال ۱۴۰۲ در یک نوبت برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان این آزمون، ورودی بهمن‌سال آتی می‌شوند.

پذریرفته‌شدگان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۴۰۱و همچنین دانشجویان روزانه و غیر روزانه در حال تحصیل مقطع دکتری سال‌های قبل، می‌توانند در آزمون سال ۱۴۰۲شرکت‌کنند.

افرادی که در حال تحصیل هستند، در صورت قبولی باید انصراف قطعی خود را از رشته قبلی اعلام کنند.

بر اساس آیین‌نامه جدید تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت، درمان و آموزش، واجدین شرایط، در هر نوبت مشروط بر اینکه ۲ سال از زمان فارغ‌‍التحصیلی آن‌ها نگذشته باشد، مجاز به استفاده از این امتیاز هستند. شرکت در آزمون در صورت قبولی یا مردودی به معنای استفاده از این امتیاز تلقی می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار