تظاهرات در تل آویو، نتانیاهو را خانه‌نشین کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تظاهرات در تل آویو، نتانیاهو را خانه‌نشین کرد

رسانه‌های صهیونیستی از تظاهرات صد‌ها نفری در تل‌آویو، در مقابل مقر برگزاری کنفرانسی با حضور سران حزب لیکود خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 March 22
کد خبر: ۱۷۷۳۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تظاهرات صدها نفری امروز (چهارشنبه، ۲۲ مارس) در تل‌آویو علیه سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو خبر دادند.

به اعلام رسانه‌های صهیونیست، صدها نفر، امروز در مقابل مقر برگزاری کنفرانسی که قرار است مقامات عالی‌رتبه حزب لیکود، از جمله نتانیاهو در آن شرکت کنند، تجمع کردند و در حال شعار دادن علیه سیاست‌های کابینه او هستند.

پس از انتشار این خبر، نتانیاهو که قرار بود در این کنفرانس حاضر شود، اعلام کرد که در آن حضور نخواهد یافت. 

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو در  ژانویه سال جاری میلادی طرحی را برای اصلاح نظام قضایی این رژیم ارائه کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با این ترفند از محاکمه فرار کند.

به دنبال این تصمیم، اراضی اشغالی فلسطین برای یازدهمین هفته متوالی شاهد تظاهرات گسترده‌‌ در اعتراض به این طرح بوده است. مقامات رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند که این تنش در فلسطین اشغالی می‌تواند به جنگ داخلی منجر شود.

در همین ارتباط، «تامیر پاردو» رئیس اسبق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی اخیرا در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تظاهرات چند هزار نفری و اختلافات در فلسطین اشغالی گفت که اسرائیل برای نابود شدن نیاز به ایران ندارد، چون خودش در حال نابود کردن خود به صورت خودکار است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده