عربستان پزشک تونسی را آزاد کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عربستان پزشک تونسی را آزاد کرد

عربستان یک پزشک زن تونسی را که به دلیل حمایت از حزب الله لبنان زندانی بود، آزاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 10
کد خبر: ۱۷۹۱۴۳

به گزارش راهبرد معاصر، عربستان سعودی «مهدیه المرزوقی» پزشک زن تونسی را که به دلیل حمایت از حزب الله لبنان زندانی بود، آزاد کرد.

 

مهدیه المرزوقی از سال 2008 در عربستان ساکن و مشغول به کار بود که در سال 2020 توسط نیروهای امنیتی عربستان به دلیل حمایت از حزب‌الله بازداشت شد.

 

این پزشک زن تونسی به 15 سال حبس محکوم شده بود.

 

بسیاری از نهادهای حقوق بشری جهانی و عربی صدور حکم 15 سال حبس برای مهدیه مرزوقی در عربستان سعودی را محکوم کردند.

 

این درحالی است که کمیته امور اسرای یمن اعلام کرد که روز شنبه 13 اسیر یمنی که در زندان‌های عربستان سعودی در اسارت بودند آزاد شدند.

 

« عبد القادر المرتضی» رئیس کمیته امور اسرای جنبش انصارالله یمن در توییتی اعلام کرد که روز شنبه 13 اسیر توسط مقامات سعودی در مقابل یک اسیر عربستانی آزاد شده و در فرودگاه بین‌المللی صنعاء تحویل گرفته شدند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار