اسلامی: روند مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اسلامی: روند مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است

رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیئت دولت مذاکرات با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را همراه با پیشرفت خواند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 19
کد خبر: ۱۸۰۴۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، «محمد اسلامی»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در گفتگو با خبرنگاران درباره روند مذاکرات فنی میان ایران و آژانس گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت است و هر روز هیئت‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع نتایج کار را گزارش می‌دهیم.

 

اسلامی افزود: در حال حاضر 67 رادیو دارو در 210 مرکز پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور توزیع می‌شود. طبق آمار یک میلیون بیمار سرطانی از رادیوداروها در کشور استفاده کردند و این یک ظرفیتی است که در بخش تشخیصی و درمانی روی آن کار می‌کنیم.

 

معاون رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه رئیس جمهور در سخنانی اعلام کرده که به هیچ مدیری چک سفید امضا نداده است، گفت: این حرف درستی است و اگر نتوانم کارم را درست انجام دهم طبیعی است که باید پاسخگو باشم.

 

وی افزود: کار و مسئولیت مهمترین شاخص آن وظیفه‌شناسی و تشخیص درست مسئولیت و انجام وظیفه به موقع است و اگر نتوانم کارم را درست انجام دهم طبیعی است که باید پاسخگو باشم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده