سیاری: طرح‌های مشترک اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و ارتش همواره برقرار است-راهبرد معاصر
رهبر انقلاب:‌ دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته

سیاری: طرح‌های مشترک اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و ارتش همواره برقرار است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش از وجود طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی میان ارتش و سپاه خبرداد و گفت: این طرح‌ها همیشه وجود داشته و دارد، البته همکاری‌های آمادی و آموزشی نیز جزو سایر فعالیت‌های مشترک بین ارتش و سپاه است که همواره جریان دارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 25
کد خبر: ۱۸۱۰۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش درباره اثرات اتحاد نیروهای مسلح گفت: اساس توان کشور برای دفاع و مقابله با هر تهدیدی مبتنی بر اتحاد، هماهنگی، همدلی و انسجام نیروهای مسلح و مردم است. یعنی همان اتفاقی که در دفاع مقدس رخ داد و ما توانستیم از این طریق به پیروزی برسیم، البته امروز نیز این موضوع به خوبی وجود دارد.

 

وی افزود: علاوه بر دیدارهای فرماندهان ارتش و سپاه، اقدامات و طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی، آمادی و پشتیبانی میان این دو نهاد وجود دارد.

 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه از وجود طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی میان ارتش و سپاه خبرداد و گفت: این طرح‌ها همیشه وجود داشته و دارد. البته همکاری‌های آمادی و آموزشی نیز جزو سایر فعالیت‌های مشترک بین ارتش و سپاه است که همواره جریان دارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار