دریادار سیاری: ارتش در حال مطالعه و کار روی ۱۴ فناوری شالوده‌شکن است-راهبرد معاصر
قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم قالیباف: سیاستمداران نباید در کار تخصصی هنرمندان دخالت کنند اسلامی: بیش از ۶۵ محصول رادیودارویی در سطح کشور تولید می‌کنیم پهپادهای ایرانی؛ برگ برنده ایران در جنگ‌های آینده قالیباف: مشکلات معیشتی با ظرفیت‌های موجود حل شدنی است گروسی شفاف‌تر صحبت کند قالیباف با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد این مشمولان سربازی معاف می شوند بهادری‌جهرمی: دولتمردانی که از نامزدها حمایت می‌کنند، مرخصی گرفته‌اند قالیباف: مردم ما شایسته استفاده از خودروی مناسب هستند اعلام وصول طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا جزئیات برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی محمد مخبر: شهید رئیسی به صورت میدانی رشد و رونق تولید را دنبال می‌کرد تاکید سرلشکرباقری بر افزایش حضور بانوان در سطوح دفاع و امنیت

دریادار سیاری: ارتش در حال مطالعه و کار روی ۱۴ فناوری شالوده‌شکن است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: باید از غافلگیری فناورانه پرهیز کرد. در این راستا، امروز ارتش ۱۴ فناوری شالوده‌شکن را در دستور کار خود داشته و برروی آن کار می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 10
کد خبر: ۱۹۳۶۴۲

به گزارش راهبرد معاصر، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز (دوشنبه، ۱۹ تیرماه) در آئین ۹۰ سالگی دافوس ارتش، گفت: در سال ۱۳۶۹ با ادغام دافوس‌ها، دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد. بنده دانشجوی اولین دوره دافوس مشترک ارتش هستم.

 

وی افزود: اقدام ارزشمند اساتید دافوس ارتش در طراحی عملیات‌های مهم و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس یک نقطه عطف و افتخار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است. یکی از این عملیات‌ها، عملیات بیت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر است. عملیات‌های ثامن‌الائمه(ع) و طریق‌القدس نیز از این جمله هستند.

 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه طراحی عملیات‌های مهم دفاع مقدس به ابتکار شهید صیاد شیرازی و با حضور اساتید دافوس در مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام شد، تصریح کرد: دیگر ابتکار شهید صیاد شیرازی برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت برای فرماندهان حاضر در خط مقدم نبرد دفاع مقدس بود.

 

وی ادامه داد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه و داشته یک سازمان است و اگر نیروی انسانی با کیفیت در سازمانی وجود نداشته باشد آن سازمان موفق نخواهد بود.

 

دریادار سیاری به نقش آفرینی نیروی انسانی با کیفیت در ارتش و دستاوردهای آن تصریح کرد: محصولات مورد استفاده در ارتش در خود این نهاد طراحی و ساخته شده است حوزه جنگال، جنگنده، پدافند هوایی، ناوشکن‌ها، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات عمده نیروی زمینی و سایر تجهیزات و تسلیحات از این جمله هستند.

 

وی افزود: اهمیت نیروی انسانی کیفی به قدری است که فرمانده اسبق ناوشکن جماران در ارتباط تصویری با رهبر انقلاب گفت که ما از این گنج(ناوشکن جماران) به خوبی محافظت ‌می‌کنیم و رهبر انقلاب در پاسخ گفتند؛ گنج خود شما هستید.

 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه افسران مختلف را می‌گذرانند تا بتوانند آینده را مدیریت کنند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مقطع تحصیلی برای فرماندهان و مدیران ارتش دوره دافوس «فرماندهی و ستاد» است.

 

وی ادامه داد: دوره های دافوس ارتش می‌تواند یک فرمانده و مدیر را صاحب‌نظر کرده و قابلیت فرماندهی و مدیریت را به او بدهد.

 

دریادار سیاری با اشاره به اقدامات اثربخش دوره‌های «دافوس ارتش» بیان کرد: اقدامات و دوره‌های دافوس ارتش آن‌جایی خود را نشان می‌دهد که فرمانده کل ارتش در بازدید از یگان‌های مختلف می‌گوید اثرات این دوره‌ها به خوبی مشهود است.

 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید از غافلگیری فناورانه پرهیز کرد. در این راستا، امروز ۱۴ فناوری شالوده‌شکن را در دستور کار خود داریم و برروی آن کار می‌کنیم.

در حال تکمیل.../فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده