سرلشکر سلامی درگذشت سردار صفارزاده را تسلیت گفت-راهبرد معاصر

سرلشکر سلامی درگذشت سردار صفارزاده را تسلیت گفت

سردار سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت سردار صفارزاده از پیشکسوتان تربیت بدنی سپاه را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 29
کد خبر: ۱۸۱۶۴۲

به گزارش راهبرد معاصر، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی عروج "سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار علیرضا صفارزاده" از پیشکسوتان تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران تاثیرگذار ورزش کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج مظلومانه و آسمانی "سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار علیرضا صفارزاده"  از پیشکسوتان تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران خوش نام و تاثیر گذار ورزش کشور را به خانواده معظم و عموم همکاران و علاقمندان ایشان در جامعه ورزش کشور تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بی شک مجاهدت‌های صادقانه و بی منت او پس ازجهاد و جانبازی در هشت سال دفاع مقدس و سپس همت و مشارکت انقلابی در تعالی  بخشی به ورزش سپاه و بسیج ونیز ورزش کشور به ویژه طی دوره تصدی ریاست فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی که به گوهر صدق و  راستی و نیت پاک آراسته بود، برای همیشه ماندگار و چراغ راهنمای نسل های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

یاد، نام و خاطرات الهام بخش او را گرامی داشته و از از خداوند متعال برای آن جانباز ایثارگر به عرش پیوسته علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده مکرم  و عموم بازماندگان و مصیبت دیدگان صبر، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده