دومین فرود اضطراری هواپیمای ارتش اسرائیل در کمتر از یک هفته-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دومین فرود اضطراری هواپیمای ارتش اسرائیل در کمتر از یک هفته

ارتش رژیم صهیونیستی امروز یک شنبه اعتراف کرد، یک هواپیمای نظامی ارتش این رژیم به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد، تا دومین فرود اضطرای طی کمتر از چند روز به ثبت برسد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 30
کد خبر: ۱۸۱۸۹۸

به گزارش راهبرد معاصر ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که رسانه‌های این رژیم آنرا منتشر کردند، هواپیمای نظامی از نوع آموزشی بود و مجبور شد در پایگاه ارتش در جنوب (فلسطین اشغالی) فرود اضطراری کند.

ارتش رژیم صهیونیستی در مورد ماهیت این نقص فنی توضیحی نداد، اما اعلام کرد، فرود اضطراری در جریان یک پرواز روتین آموزشی بود و در جریان آن زیان‌‌هایی به هواپیما وارد شده است.

این دومین حادثه برای هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی طی کمتر از یک هفته محسوب می‌شود.

چهارشنبه گذشته یک جنگنده فوق پیشرفته ارتش رژیم صهیونیستی از نوع اف 35 رادار گریز به دلیل برخورد با یک پرنده در آسمان نقب دچار مشکل شد تا مجبور به فرود اضطراری شود.

جالبتر اینکه این جنگنده نیز در منطقه نقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی فرود اضطراری کرد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار