اردوغان: مخالفانم دنبال حمایت از همجنس‌بازان هستند-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

اردوغان: مخالفانم دنبال حمایت از همجنس‌بازان هستند

رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه تاکید کرد که ملت ترکیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آتی که قرار است روز 14 می (24 اردیبهشت) برگزار شود، سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 01
کد خبر: ۱۸۲۰۵۲

به گزارش راهبرد معاصر «رجب طیب اردوغان» که در جریان کنفرانسی که اتحادیه‌های کارگری سازمان‌دهی کرده بودند، سخنرانی می‌کرد گفت: «ملت در برابر دو گزینه قرار دارد نخست رای دادن به نفع دستاوردهای بزرگی که طی 21 سال گذشته حاصل شده یا رای دادن به نفع کسانی که به دنبال ایجاد فتنه، فساد و گسستگی در میان علوی‌ها، سنی‌ها و غیره هستند».

اردوغان تاکید کرد: «خانواده چیزی مقدسی برای ما بوده اما مخالفان از همجنس بازان حمایت می‌کنند و تا کنون نیز هیچ انتقادی از آنها انجام نشده و به همین دلیل است که همجنس بازان از آنها حمایت می‌کنند و ملت بایدتصمیم بگیرد که می‌خواهد از میراث مقدس بودن خانواده محافظت کند یا اینکه کشور را به کسانی که از همجنس بازان حمایت می‌کنند، تحویل دهند».

رئیس جمهور ترکیه روز شنبه گذشته نیز گفت که این کشور از تهدیدات و گروه‌های ترویستی هراسی نداشته و به مبارزه به آنها ادامه خواهد داد.

وی که این سخنان را در شهر ازمیر مطرح می‌کرد، افزود: «با حمایت ملتمان، دستاوردهای بزرگی در زمینه دموکراسی و رشد بدست آورده و به مسیر خود ادامه خواهیم داد».

رئیس جمهور ترکیه گفت: «دستاوردهای بزرگی طی 20 سال گذشته به دست آورده و هرگز اجازه نخواهیم داد که کشور را به عقب بازگردانند».

انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه قرار است در ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) در ترکیه برگزار شود. انتخابات خارج از ترکیه نیز روز پنج‌شنبه هفته گذشته (ششم اردیبهشت) برگزار شد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده