شلیک 3 موشک بالستیک یمن و انهدام یک پهپاد جاسوسی سعودی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شلیک 3 موشک بالستیک یمن و انهدام یک پهپاد جاسوسی سعودی

منابع امنیتی یمن از شلیک سه فروند موشک بالستیک «زلزال-1» در منطقه حدفاصل بین عسیر و صعده و انهدام یک فروند پهپاد ائتلاف سعودی در جنوب عربستان خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 03
کد خبر: ۱۸۲۱۵

به گزارش راهبرد معاصر ، نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز شنبه سه فروند موشک بالستیک را به سمت منطقه «ابواب الحدید» در حدفاصل بین عسیر (جنوب عربستان) و صعده (شمال یمن) شلیک کردند.

 

نیروهای یمنی می‌گویند که این موشک‌ها به منطقه «ابواب الحدید» بین عسیر و صعده اصابت کردند که در نتیجه آن، چند نفر از شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.

 

انهدام یک پهپاد جاسوسی سعودی در جنوب عربستان

انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی از دیگر دست‌آوردهای نظامی ارتش یمن و انصارالله در روز شنبه است.

شبکه المسیره در این‌باره گزارش داد که پدافند هوایی ارتش یمن و انصارالله شنبه شب یک فروند پهپاد ائتلاف سعودی را در شرق منطقه «جحفان» در جازان هدف قرار داد و آن را سرنگون کرد.

 

حملات آپاچی‎های سعودی به شرق یمن

بالگردهای آپاچی ائتلاف سعودی هم روز شنبه مناطق مسکونی استان المهره واقع در شرق یمن را هدف قرار دادند.

شبکه المسیره گزارش داد که آپاچی‎های سعودی منازل شهروندان یمنی در منطقه «العبری» استان المهره را موشک باران کردند.

گزارشی درباره تلفات احتمالی ناشی از این حملات هوایی عربستان سعودی منتشر نشده است.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار