آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی

آغاز برخورد با مشترکان بدمصرف آب تهرانی

آغاز برخورد با مشترکان بدمصرف آب تهرانی مدیرعامل شرکت آبفای تهران از شروع برخورد با مشترکان بدمصرف تهرانی از امروز خبر داد و گفت: این دسته از مشترکان در نوبت اول از ساعت ۹ تا ۱۷ و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 06
کد خبر: ۱۸۲۷۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: مشترکان بدمصرف تهرانی شناسایی شده و اخطارها و هشدارهای لازم برای آنان ارسال شده است.

 

وی افزود: در صورت بی‌توجهی به هشدارها و تغییر نیافتن رفتار میزان مصرف این تعداد از مشترکان، با محدودیت قطع آب مواجه خواهند شد.

 

اردکانی با اشاره به شروع برخورد با مشترکان بدمصرف تهرانی از امروز، گفت: این دسته از مشترکان در نوبت اول از ساعت 9 تا 17 و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: مجموع اقدامات آموزشی، فرهنگی و بازدارنده‌ای که سال گذشته اجرا شد موجب شد تا میزان مشترکان بدمصرف تهرانی از 9 درصد به 5 درصد کاهش یابد.

 

مدیرعامل آبفای استان تهران در خصوص ضرورت مدیریت مصرف آب در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران گفت: طبق مصوبه شورای مدیریت بحران استانداری تهران همه دستگاه‌های اداری و اجرایی ملزم شده‌اند 25 درصد از مصرف آب شرب خود را نسبت به گذشته کاهش دهند و آبفای استان تهران در این زمینه ملزم شده است دستگاه‌های اجرایی را رصد کند.

 

وی با بیان اینکه الگوی مصرف آب برای هر خانوار تهرانی در ماه 14 مترمکعب است، افزود: گروه مشترکان پرمصرف تهرانی بین 14 تا 28 مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند که با اندکی دقت و مدیریت مصرف آب در زمره خوش مصرف‌ها قرار خواهند گرفت./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار