بارندگی در تهران پس از ماه ها خشکسالی-راهبرد معاصر

بارندگی در تهران پس از ماه ها خشکسالی

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به بارندگی‌های خوب هفته‌های اخیر پس از ماه‌ها خشکسالی، گفت: این نکته را در نظر داشته باشیم که بارندگی‌ها دلیلی بر پرمصرفی و بد مصرفی نباید باشد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۱۹۷

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، بهنام بخشی سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به بارندگی‌های خوب هفته‌های اخیر پس از ماه‌ها خشکسالی، گفت: این نکته را در نظر داشته باشیم که بارندگی‌ها دلیلی بر پرمصرفی و بد مصرفی نباید باشد. البته همچنان مشاهده می‌شود که برخی افراد ماشین، فرش، محیط پیرامونی را با آب شرب شست‌وشو می‌دهند.

وی افزود: ضروری است تا با تغییر نگرش و تغییر رفتار نسبت به موضوع آب حساس شهروندان شوند و در کنار مدیریت تأمین و توزیع آب که وظیفه شرکت‌های آبفا است، همه با هم در کنار یکدیگر موضوع مدیریت مصرف آب را مدنظر قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأکید بر الگوپذیری افراد جامعه از گروه‌های نخبه ازجمله ورزشکاران در شکل‌گیری رفتارهای اجتماعی و فردی، جامعه ورزش کشور را در آستانه آغاز فصل گرما به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب فراخواند.

بخشی با اشاره به بیست و نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که شب گذشته در هفت شهر کشور برگزار شد، گفت: با هوشمندی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، حساس‌ترین هفته این رقابت‌ها به‌عنوان صرفه‌جویی در مصرف آب نام‌گذاری شد.

وی بیان کرد: در ماه‌های اخیر پویشی در استان تهران و پایتخت با عنوان «تهران، شهر حساس به آب» راه‌اندازی شده که این حساسیت از منظر توجه و مدیریت مصرف آب مدنظر بوده است.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام اینکه آب ثروت‌آفرین است و چنانچه آب نباشد، هیچ ثروتی ایجاد نخواهد شد، گفت: با نبود آب سلامتی افراد، آینده نوجوانان و ورزشکاران ما تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت.

بخشی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که نقش آب در سلامتی ورزشکاران در میدان‌های ورزشی از ضرورت‌ها است و قابل کتمان نیست، امروز نیازمند یاری و همراهی ورزشکاران و ورزش‌دوستان به‌ویژه فوتبالیست‌های عزیز هستیم تا در این شرایط یاری‌دهنده ما در انتقال پیام مهم مدیریت مصرف آب باشند./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده