به گزارش راهبرد معاصر علیرضا رحیم نیا مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی، گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.
وی افزود: پیرو انتقال دامنهها و یکسان سازی سامانه ها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفنهای ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ شده است و مردم تنها از طریق شماره گیری ۱۹۰ میتوانند شکایات خود را ثبت کنند./باشگاه خبرنگاران جوان