دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون امیرعبداللهیان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون امیرعبداللهیان

رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه دیدار و درباره راه‌های گسترش همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی به گفت‌وگو پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 07
کد خبر: ۱۸۲۹۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، خانم «لورنا پینیون» نماینده مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران و جمعی از اعضای این گروه روز گذشته (شنبه) ۱۶ اردیبهشت ماه با علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه دیدار و درباره موضوعات مرتبط با دیپلماسی پارلمانی و راه‌های گسترش همکاری‌ها خصوصا در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

 

معاون وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با تشریح تحولات حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، نقش دیپلماسی پارلمانی و جایگاه مجالس در تقویت روابط دو کشور را حائز اهمیت خواند.

 

رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک نیز در این دیدار گفت: روابط دو کشور می‌تواند در پرتو همکاری‌های پارلمانی و مناسبات فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

 

گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران در مدت حضورشان در ایران علاوه بر دیدار با مقامات پارلمانی و برخی از مسؤولان، از اصفهان و شیراز نیز بازدید کردند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده