تأکید روسای قوا بر هماهنگی دستگاه‌ها برای کاهش تورم و رشد تولید-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

تأکید روسای قوا بر هماهنگی دستگاه‌ها برای کاهش تورم و رشد تولید

روسای قوای سه‌گانه بر بر هم‌اندیشی و هم‌آوایی هر چه بیشتر بخش‌های مختلف در جهت کاهش تورم و حمایت از رونق و رشد تولید تأکید کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 11
کد خبر: ۱۸۳۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، نشست سران قوا امروز (پنج‌شنبه 21 اردیبهشت) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

محور اصلی و کانونی نشست امروز سران قوا، حول موضوعات مرتبط با راهکارهای تحقق عملی و عینی شعار سال (مهار تورم - رشد تولید) و رفع مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه مسئله مسکن بود.

 

سران قوا در این نشست بر هم‌اندیشی و هم‌آوایی هر چه بیشتر بخش‌های مختلف هر سه قوه در جهت کاهش تورم و حمایت از رونق و رشد تولید تاکید کردند. موضوع مهار تورم و جنبه‌های مختلف آن و برنامه تنظیمی دولت در این راستا، از جمله مباحث مهم مطرح شده در جلسه امروز سران قوا بود.

 

سران قوا همچنین در جلسه امروز، مسئله مسکن و لایحه دولت در این زمینه و همچنین نحوه اتخاذ تدابیر در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار دادند./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده