سخنگوی دولت: امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید می‌شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سخنگوی دولت: امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید می‌شود

بهادری جهرمی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 11
کد خبر: ۱۸۳۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به تلاش صورت گرفته برای افزایش تولید و عرضه خودرو گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 

وی با اشاره به این که مسائل و مشکلات امروز نتیجه نقطه ضعف دیروز است، بیان داشت: طی سال‌ها تولید خودرو در کشور با کاهش مواجه شده بود و ما از تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۰ در سال ۱۴۰۰ به حدود ۸۰۰ هزار دستگاه رسیدیم. در زمینه مسکن نیز دولت پای کار است تا نیاز مردم در این بخش تامین شود، زمانی رسما وزیر وقت می‌گفت نباید مسکن بسازیم، اما در این دولت ما به دنبال ساخت و عرضه مسکن به صورت گسترده هستیم.

 

بهادری ادامه داد: در خصوص واردات خودرو نیز دولت پای کار است، اما مجمع تشخیص مصلحت نظام در این رابطه نظر خاصی دارد، به هر حال دولت بار را زمین نمی‌گذارد و راهکار‌های مختلف را در این زمینه دنبال می‌کند.

 

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم ۶ هزار مگاوات به توان تولید برق کشور با همین استفاده از توان مردمی اضافه شد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار