کنعانی: غربی‌ها صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کنعانی: غربی‌ها صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات مداخله جویانه جدید برخی مقامات آمریکایی و اروپایی گفت: سیاستمداران غربی‌ به جای مداخله در امور داخلی سایر کشورها، صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 20
کد خبر: ۱۸۵۰۰۲

به گزارش راهبرد معاصر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات مداخله جویانه جدید برخی مقامات آمریکایی و اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سیاستمداران غربی به جای مداخله در امور داخلی سایر کشورها و نمایش چهره‌ای به ظاهر بشردوستانه از خود، بهتر است صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند و وقت خود را مصروف تامین حقوق انسانی و مطالبات شهروندی آنان کنند.

 

کنعانی ادامه داد: نقض گسترده حقوق اولیه شهروندان غربی از جمله حق آزادی بیان و توسل پلیس و نیروهای امنیتی به خشونت مُفرَط علیه مردم معترض در اروپا و آمریکا در کنار صدور بیانیه‌های سیاسی در مورد قوانین داخلی سایر کشورها، به وضوح نشان دهنده استفاده ابزاری از حقوق بشر به منظور پیشبرد اهداف و تحقق منافع نامشروع سیاسی است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: بسیار مضحک است که کسانی که خود سابقه سنگینی از نقض فاحش حقوق بشر علیه دیگر ملت ها را دارند و در کشور خود نیز علنا مشغول نقض حقوق شهروندان خود هستند و نیز در مقابل فجایع و جنایات روزمره رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین سکوت کرده و حتی موضع حمایتی می‌گیرند، در مورد اجرای احکام قضایی نسبت به قاتلان و ترویج دهندگان خشونت علیه جان و آرامش و امنیت مردم ایران اظهارنظر می‌کنند.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تأکید کرد: اروپا و آمریکا صلاحیت قانونی، قضایی و اخلاقی برای اظهارنظر در موضوعات قضایی و حقوق بشری دیگر کشورها را ندارند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار