قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد

اورهال سیستم تهویه تمامی قطارهای مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌شود و خرابی‌های احتمالی که ممکن است مشاهده شود، مشکلاتی است که در لحظه پیش آمده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 20
کد خبر: ۱۸۵۰۰۳

به گزارش راهبرد معاصر. مسعود درستی درباره وضعیت کنونی سیستم‌ تهویه قطارهای مترو، اظهار کرد: به طور کلی از اسفندماه ۱۴۰۱ شروع به اورهال و سرویس سیستم‌ تهویه قطارها کردیم به طوری که سیستم تهویه در کلیه ناوگان درون شهری و خط ۵ بازسازی شده اند.

 

وی با بیان اینکه قطعات یدکی تأسیس شده برای اورهال مشکلی نداشتند، گفت: قطعات در پاییز و زمستان تعمیر و انواع کمپرسور و گازها برای سیستم تهویه تامین شدند.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: اگرچه سیستم‌های تهویه در تمامی فصول سال در حال فعالیت هستند، اما باتوجه به گرم شدن هوا به جهت اطمینان از عملکرد در اسفند و فروردین ماه اورهال سیستم در اولویت قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در هر خط کارگروه‌های تخصصی مختلف برای تعمیر و نگهداری سیستم تهویه وجود دارد، خاطرنشان کرد: کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطار در تمام خطوط هفت‌گانه فعال هستند تا در صورت نیاز اقدام به تعمیر و بازسازی کنند.

 

درستی ادامه داد: بعد از بازدید، قطارها به شرکت واگن‌سازی برای رفع عیوب فرستاده می‌شوند.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه وضعیت سیستم تهویه «خوب» است، تاکید کرد: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌شود. قطارها روزانه بازدید می‌شوند و خرابی‌های احتمالی که ممکن است مشاهده بشود، مشکلاتی است که در لحظه پیش می‌آید./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار