سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

اورهال سیستم تهویه تمامی قطارهای مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌شود و خرابی‌های احتمالی که ممکن است مشاهده شود، مشکلاتی است که در لحظه پیش آمده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 20
کد خبر: ۱۸۵۰۰۳

به گزارش راهبرد معاصر. مسعود درستی درباره وضعیت کنونی سیستم‌ تهویه قطارهای مترو، اظهار کرد: به طور کلی از اسفندماه ۱۴۰۱ شروع به اورهال و سرویس سیستم‌ تهویه قطارها کردیم به طوری که سیستم تهویه در کلیه ناوگان درون شهری و خط ۵ بازسازی شده اند.

 

وی با بیان اینکه قطعات یدکی تأسیس شده برای اورهال مشکلی نداشتند، گفت: قطعات در پاییز و زمستان تعمیر و انواع کمپرسور و گازها برای سیستم تهویه تامین شدند.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: اگرچه سیستم‌های تهویه در تمامی فصول سال در حال فعالیت هستند، اما باتوجه به گرم شدن هوا به جهت اطمینان از عملکرد در اسفند و فروردین ماه اورهال سیستم در اولویت قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در هر خط کارگروه‌های تخصصی مختلف برای تعمیر و نگهداری سیستم تهویه وجود دارد، خاطرنشان کرد: کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطار در تمام خطوط هفت‌گانه فعال هستند تا در صورت نیاز اقدام به تعمیر و بازسازی کنند.

 

درستی ادامه داد: بعد از بازدید، قطارها به شرکت واگن‌سازی برای رفع عیوب فرستاده می‌شوند.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه وضعیت سیستم تهویه «خوب» است، تاکید کرد: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌شود. قطارها روزانه بازدید می‌شوند و خرابی‌های احتمالی که ممکن است مشاهده بشود، مشکلاتی است که در لحظه پیش می‌آید./ فارس

ارسال نظر