دور بیستم تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دور بیستم تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی

گزارش‌ها حاکی از آن است که اعتراضات علیه کابینه راست افراطی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 20
کد خبر: ۱۸۵۱۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ اعتراضات علیه کابینه راست افراطی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

به گزارش جروزالم پست، بیستمین هفته اعتراضات علیه قانون اصلاحات قضایی با تظاهرات در تل‌آویو، اشدود، بیت المقدس، حیفا و همچنین ۱۵۰ نقطه دیگر در سراسر اراضی اشغالی آغاز می‌شود.

به گفته سازمان دهندگان تظاهرات، اعتراضات در تل‌آویو از ساعت ۱۹ (به وقت محلی) آغاز خواهد شد.

سازمان دهندگان تظاهرات پیش از این نوشتند: «طرح کابینه برای غارت خزانه عمومی به نفع فساد سیاسی و به جای سرمایه گذاری برای رفاه شهروندان، گامی تعیین کننده برای تبدیل اسرائیل به یک رژیم دیکتاتوری است.» به گفته این معترضان «نتانیاهو همچنان از طریق مذاکرات فریبکارانه وقت خود را تلف می‌کند در حالی که ۱۴ میلیارد دلار از پول مالیات دهندگان را به متحدان سیاسی خود می‌دهد. این اقدامات فاسد به عنوان وسیله‌ای برای تسهیل اجرای قوانین دیکتاتوری عمل خواهد کرد».

این دور از تظاهرات به دنبال تصویب بودجه پیشنهادی کابینه توسط کمیته مالی و اظهارات اخیر وزیر دادگستری در مورد از سرگیری روند بازنگری قانون اصلاحات پس از تصویب نهایی بودجه در کنست صورت گرفت.

در دو هفته گذشته، سازمان‌دهندگان تظاهرات شروع به گسترش دامنه اعتراضات کرده‌اند تا موضوعاتی فراتر از طرح بازنگری قضایی را پوشش دهند. با این حال، آن‌ها استدلال می‌کنند که ارتباط نزدیکی بین طرح بازنگری قضایی و بودجه جدید وجود دارد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار