انهدام هسته جاسوسی موساد در ترکیه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

انهدام هسته جاسوسی موساد در ترکیه

«جروزالم پست» به نقل از رسانه‌های ترکیه گزارش داد یک هسته جاسوسی موساد در این کشور کشف شد و 11 نفر در این ارتباط بازداشت شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 23
کد خبر: ۱۸۵۸۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» به نقل از روزنامه صباح ترکیه گزارش داد یک هسته موساد که در ترکیه فعالیت می‌کرد، توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه و دفتر دادستانی کل استانبول کشف و اعضای آن دستگیر شدند.

 

طبق این گزارش، تحقیاقت درباره این هسته جاسوسی در یک دوره یک سال و نیمه انجام شد و مقام‌های ترکیه متوجه شدند که این گروه یک شرکت و ۲۳ فرد که با ایران روابط تجاری داشتند را هدف قرار داده‌اند.

 

بر اساس گزارش روزنامه ترکیه‌ای، مقام‌های این کشور از بسته تهدیدآمیز ارسال شده از سوی این گروه برای یکی از افراد مورد نظر به منظور کشف این سلول جاسوسی استفاده کردند.

 

به نوشته روزنامه صباح، سردسته این گروه به نام «سلچوک کوچوککایا» معرفی شده که از طریق یکی از اعضای جنبش گولن به خدمت موساد درآمده بود.

 

در سال ۲۰۲۱ هم یک شبکه موساد متشکل از ۱۵ نفر توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه دستگیر شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار