ساپینتو: از دولت می‌خواهم مشکلاتمان را برطرف کند-راهبرد معاصر

ساپینتو: از دولت می‌خواهم مشکلاتمان را برطرف کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل نساجی گفت: به تیمم بسیار افتخار می‌کنم و از دولت و کسانی که مسئولیت استقلال را دارند درخواست می‌کنم که مشکلات را برطرف کنند تا بتوانیم با همان شرایطی که بقیه دارند، کارمان را ادامه دهیم و بازی کنیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 24
کد خبر: ۱۸۶۰۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از برتری 4 بر صفر استقلال مقابل نساجی و صعود آبی‌پوشان به فینال جام حذفی گفت: فکر می‌کنم که بازی خیلی عالی انجام دادیم و موقعیت گلزنی زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم خیلی گل‌های بیشتری بزنیم. فکر می‌کنم با توجه به کیفیتی که در بازی داشتیم نتیجه منصفانه است.

این فصل تا به اینجا برای ما فوق‌العاده بوده است

وی ادامه داد: امروز ما یک قولی را از آقای کریمی برای بازیکنان، کادر فنی و کادر پزشکی گرفتیم. من بازیکنی را داشتم که شب نتوانست بخوابد. کسانی که در کادر پزشکی هستند هم شرایط خوبی ندارند. بعضی از آنها دو بچه دارند و با شرایط‌شان سخت است. این باورکردنی نیست که یک باشگاه دولتی نمی‌تواند حمایت لازم را داشته باشد. باشگاه ما مثل دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و سپاهان حمایت نمی‌شود. من سعی می‌کنم این موضوعات را در ذهنم حل کنم، اما نمی‌توانم این موضوعات را از ذهنم خارج کنم. فقط با یک روحیه خانوادگی است که توانستیم یک فصل فوق‌العاده را داشته باشیم. این دومین فینالی است که برای قهرمانی داریم و امیدوارم که آن را ببریم، ولی الان این فصل با شرایطی که داشته برای ما فوق‌العاده بوده است. به تیمم بسیار افتخار می‌کنم و از دولت و کسانی که مسئولیت استقلال را دارند درخواست می‌کنم که مشکلات را برطرف کنند تا بتوانیم با همان شرایطی که بقیه دارند، کارمان را ادامه دهیم و بازی کنیم.

هواداران تنها حامی بزرگ ما هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همینطور می‌خواهم از هواداران‌مان تشکر کنم. امروز یک حمایت خیلی عالی از ما داشتند، از طرحی که در اول بازی با اسم من درست کردند، تشکر می‌کنم و خیلی افتخار می‌کنم. من استحقاق این کار را نداشتم و بازیکنان کار سخت را انجام دادند. این یک هیجان و افتخار است برای ما، این حس و حمایت خوبی که از باشگاه و تیم دارند، مسیری است که باید همیشه ادامه دهند، آنها تنها حامی بزرگ ما هستند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده