تظاهرات بحرینی‌ها علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر

تظاهرات بحرینی‌ها علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

مردم بحرین با حضور گسترده در تظاهرات پس از نماز جمعه، مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و بازداشت علما و روحانیون بحرینی اعلام کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 27
کد خبر: ۱۸۶۳۷۱

به گزارش راهبرد معاصر، بحرینی‌ها پس از نماز جمعه تظاهرات گسترده‌ای در محکومیت بازداشت شیخ «محمد صنقور» خطیب مسجد امام صادق در بحرین توسط آل خلیفه و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

 

مردم منطقه «الدراز» با در دست گرفتن تصاویری از شیخ محمد صنقور که بر آنها نوشته شده بود «ملّت ذلیل و تحقیر نمی‌شوند» و سردادن شعارهایی در محکومیت بازداشت این روحانی برجسته بحرینی و عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها و همچنین تایید حمایت خود از علما، دست به تظاهرات زدند.

 

معترضان بحرینی همچنین با سردادن شعارهایی ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها ، حمله به علما و آزار و اذیت نظام‌مند فرقه‌ای علیه مسلمانان شیعه در بحرین را محکوم کردند.

 

شیخ «علی رحمه» روحانی بحرینی و خطیب جمعه مسجد امام صادق (ع) در شهرک الدراز، در غرب منامه پایتخت بحرین اعلام کرد: علما وقتی به وظایف مشروع خود عمل می کنند، هدفشان مخالفت با کسی نیست؛بلکه امانتی است که بر عهده آن‌ها است.

 

وی تاکید کرد: علما در آنچه خداوند متعال حلال و حرام کرده، امانتدار پیامبران هستند. شیخ محمدصنقور از علمای بزرگوار و متقی ماست که مؤسسات علمی بحرین به او افتخار می کنند. مجالس فکری با عده‌ای از علما از جمله شیخ محمد صنقور زینت می‌گیرند. شیخ صنقور درجات علم و عمل و بصیرت و تقوا و اخلاص برای خدای متعال و خدمت به بندگان را در خود جای داده است.

 

شیخ علی رحمه تصریح کرد: شیخ صنقور پس از توفیق خداوند متعال توانست با کوشش و تلاش خود در کسب علوم و معارف دینی به درجات رفیع و جایگاه عالی دست یابد و کتابخانه اسلامی و فکری را به مؤلفات بسیار مفیدی در علوم و معارف مختلف بهره مند سازد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده