زخمی شدن ۲۲ نظامی آمریکا در سوریه بر اثر حادثه بالگرد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

زخمی شدن ۲۲ نظامی آمریکا در سوریه بر اثر حادثه بالگرد

ارتش آمریکا روز سه‌شنبه مدعی شده «بروز حادثه» برای یک بالگرد در شمال شرق سوریه طی روز‌های گذشته باعث زخمی شدن ۲۲ نظامی آمریکایی شده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 13
کد خبر: ۱۸۹۲۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارتش آمریکا روز سه‌شنبه مدعی شده «بروز حادثه» برای یک بالگرد در شمال شرق سوریه طی روز‌های گذشته باعث زخمی شدن ۲۲ نظامی آمریکایی شده است.

در بیانیه ارتش آمریکا ادعا شده نظامیان آمریکایی در حال دریافت درمان هستند و به مراکز درمانی در خارج از منطقه منتقل شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «حادثه بالگرد در شمال شرق سوریه منجر به زخمی شدن ۲۲ نظامی آمریکا متحمل جراحت‌هایی به درجات مختلف شده‌اند.»

آسوشیتدپرس نوشته سخنگوی نیرو‌های کرد تحت حمایت آمریکا در سوریه به درخواست‌ها برای مصاحبه پاسخ نداده‌اند.

نزدیک به ۹۰۰ نظامی آمریکا در سوریه حضور دارد. علاوه بر این، تعداد نامعلومی هم پیمانکار آمریکایی در این کشور هستند.

رسانه‌های آمریکایی به جزئیات بیشتری از این حادثه اشاره نکرده‌اند. ارتش آمریکا معمولاً برای اطلاع‌رسانی درباره اتفاقات مربوط به نظامیان این کشور به اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی متوسل می‌شود.

از جمله مصداق‌های این رویکرد، نحوه اطلاع‌رسانی ارتش آمریکا درباره تلفات نظامیان این کشور بعد از حمله ایران به پایگاه آمریکا در عین‌الاسد بود. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار