طرح جایگزین انتقال پایتخت کلید خورد هشدار قرمز؛ ۱۱ شهر در محاصره آلودگی پلمب یک تالار پذیرایی به علت مسمومیت غذایی بیش از ۷۰ نفر/ ماجرا چیست؟ ازدواج با اتباع غیرایرانی قانونی می‌شود اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای چالوس و هراز بحران دسترسی به انسولین / رنج مداوم بیماران دیابتی خدائیان: مردم باید از اطلاعات دستگاه‌ها مطلع شوند وضعیت ترافیک و شرایط جوی محورهای کشور پنجشنبه ۸ آبان ۱۴۰۴ ‌آزادی موقت متهم پرونده موبایل موسوی با وثیقه سنگین هشدار هلال‌احمر درباره سیلاب در شمال کشور/ امدادگران به حالت آماده‌باش درآمدند جزئیات پرداخت ۴۳ همت از مطالبات بیمارستان‌های دولتی سال ۱۴۰۵ چند روز تعطیل رسمی دارد؟ وکیل: حکم اعدام «شریفه محمدی»، فعال کارگری، با تصمیم رئیس قوه قضائیه به سی سال حبس تبدیل شد توقیف محموله قاچاق دام آلوده در مازندران تصویب روز ملی هوا فضا و روز جزایر سه گانه خلیج فارس در تقویم رسمی کشور جزئیات تیراندازی پلیس در منطقه سوهانک تهران / دستگیری و زخمی شدن چند نفر / اعتراض دانشجویان به جولان اراذل و اوباش در محدوده دانشگاه آزاد

استفاده گوگل از هوش مصنوعی برای تبلیغات

گوگل اعلام کرد در حال راه انداز ویژگی‌های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است تا تبلیغ کنندگان از آن بیشتر سود ببرند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۸۹۸۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که دو ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغ‌کنندگان راه‌اندازی می‌کند که به طور خودکار بهترین مکان‌های تبلیغاتی را برای برندها پیدا می‌کنند.

 

هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر بر صنعت فناوری تسلط داشته است؛ زیرا گوگل و سایر شرکت‌ها ‌ربات‌های گفت و گوی جدیدی را توسعه داده‌اند که می‌توانند در مکالمات باز به کاربران پاسخ دهند. هوش مصنوعی همچنین به طور فزاینده‌ای برای خدمت به تبلیغ‌کنندگانی که در درآمد شرکت‌ها سهیم هستند، استفاده می‌شود.

 

در حالی که گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان معرفی کرده بود، اکنون از این فناوری برای کمک به برندها جهت دستیابی به اهداف خاص تر تبلیغاتی استفاده می کند.

 

یکی از ویژگی‌های جدید به نام«Demand Gen» از هوش مصنوعی برای قرار دادن تبلیغات عکس و ویدیوی تبلیغ‌کننده در چندین محصول مانند جیمیل و فید یوتیوب استفاده می‌کند.

 

معاون گوگل و مدیر کل تبلیغات آن گفت که هوش مصنوعی نیاز تبلیغ کنندگان به فکر کردن در مورد جایی که باید تبلیغات خود را قرار دهند را از بین می برد. دومین ویژگی جدید از هوش مصنوعی برای یافتن بهترین مکان های تبلیغاتی با هدف به حداکثر رساندن بازدید از تبلیغات ویدیویی یک برند استفاده می کند.

 

مدیر کل تبلیغات گوگل گفت که آزمایش اولیه نشان می دهد برندها با ابزار جدید به طور متوسط 40درصد بازدیدهای ویدیویی بیشتری دریافت می کنند. او افزود که برندها با استفاده از هوش مصنوعی برای حذف برخی از کارها می توانند بیشتر بر استراتژی بازاریابی خود تمرکز کنند./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار