سرانجام پرونده متهم فوت شده «محمدمهدی صدیقی» آغاز واریز حقوق آبان ۱۴۰۴ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی محدودیت‌های ترافیکی در برخی از جاده‌های کشور تا ۴ آذر دفترچه آزمون استخدامی سرایداری سال ۱۴۰۴ آموزش و پرورش نحوه ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره برای کنکور ۱۴۰۵ مدارس ابتدایی این استان‌ها چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۴ مجازی شد وزارت بهداشت: پیش‌بینی می‌شود که یک پیک دیگر بیماری‌های تنفسی در پیش داشته باشیم پاسخ پلیس به انتشار محتوای جعلی مرتبط با QR گواهینامه رانندگی سقف پاداش خدمت بازنشستگان دولت ۱۴۰۴ کارمندان و فرهنگیان + نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت اطلاعیه مهم برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۵ و فرهنگیان شرط آموزش و پرورش برای تعطیلات زمستانی آلودگی تهران ماندگار می‌شود بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر کرمانشاه/ صدور قرار تأمین برای ۱۳ نفر از عوامل شهرداری و شورا باند فساد سازمان‌یافته در شهرداری بجنورد متلاشی شد توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند

استفاده گوگل از هوش مصنوعی برای تبلیغات

گوگل اعلام کرد در حال راه انداز ویژگی‌های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است تا تبلیغ کنندگان از آن بیشتر سود ببرند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۸۹۸۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که دو ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغ‌کنندگان راه‌اندازی می‌کند که به طور خودکار بهترین مکان‌های تبلیغاتی را برای برندها پیدا می‌کنند.

 

هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر بر صنعت فناوری تسلط داشته است؛ زیرا گوگل و سایر شرکت‌ها ‌ربات‌های گفت و گوی جدیدی را توسعه داده‌اند که می‌توانند در مکالمات باز به کاربران پاسخ دهند. هوش مصنوعی همچنین به طور فزاینده‌ای برای خدمت به تبلیغ‌کنندگانی که در درآمد شرکت‌ها سهیم هستند، استفاده می‌شود.

 

در حالی که گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان معرفی کرده بود، اکنون از این فناوری برای کمک به برندها جهت دستیابی به اهداف خاص تر تبلیغاتی استفاده می کند.

 

یکی از ویژگی‌های جدید به نام«Demand Gen» از هوش مصنوعی برای قرار دادن تبلیغات عکس و ویدیوی تبلیغ‌کننده در چندین محصول مانند جیمیل و فید یوتیوب استفاده می‌کند.

 

معاون گوگل و مدیر کل تبلیغات آن گفت که هوش مصنوعی نیاز تبلیغ کنندگان به فکر کردن در مورد جایی که باید تبلیغات خود را قرار دهند را از بین می برد. دومین ویژگی جدید از هوش مصنوعی برای یافتن بهترین مکان های تبلیغاتی با هدف به حداکثر رساندن بازدید از تبلیغات ویدیویی یک برند استفاده می کند.

 

مدیر کل تبلیغات گوگل گفت که آزمایش اولیه نشان می دهد برندها با ابزار جدید به طور متوسط 40درصد بازدیدهای ویدیویی بیشتری دریافت می کنند. او افزود که برندها با استفاده از هوش مصنوعی برای حذف برخی از کارها می توانند بیشتر بر استراتژی بازاریابی خود تمرکز کنند./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار