قلعه‌نویی:همدلی مهم‌ترین عامل موفقیت تیم ملی بود-راهبرد معاصر

قلعه‌نویی:همدلی مهم‌ترین عامل موفقیت تیم ملی بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همدلی مهم‌ترین عامل موفقیت تیم ملی بود و این وحدت بی‌سابقه است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۵۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر قلعه‌نویی در جریان بازگشت کاروان تیم ملی از تورنمنت کافا که با قهرمانی ملی‌پوشان ایران همراه بود، با اشاره به بازی آخر این تیم برابر ازبکستان اظهار داشت: اصلا به مسائل فنی کاری ندارم. در نیمه اول دو بازیکن ما مصدوم شدند. بعد از مصدومیت بیرانوند، از عزت‌اللهی خواستم که از زمین خارج شود اما گفت می‌خواهد بازی کند. این اولین برد و موفقیت ما بود زیرا بازیکنان همدل بودند.

وی افزود: این وحدتی که در تیم ملی وجود دارد، کم‌سابقه است. ازبکستان تیم قوی بود. از طرفی قرقیزستان هم که برابر روسیه به تساوی رسیده و به عمان یک بر صفر باخت هم تیم خوبی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: بازی دیروز، سنگین بود. توانستیم برابر ازبکستان برنده شویم. دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم و من هم به فدراسیون نامه دادم اما یکسری مسائل هست که نمی‌خواهم به آن‌ها وارد شوم.

قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت گفت: اتفاق بدی افتاد. علیرضا فردا یا پس‌فردا جراحی می‌شود. کنارش هستیم و فکر نمی‌کنم بیش از ۶ یا ۷ هفته مصدومیتش طول بکشد. برای او التماس دعا داریم که زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

سرمربی تیم ملی درباره بازی‌های دوستانه آینده این تیم نیز افزود: برنامه‌های‌مان را به صورت کتبی داده‌ایم و بستگی دارد که فدراسیون بتواند این برنامه‌ها را عملی کند یا خیر. ما هم دوست داریم در شهریور از فیفادی نهایت استفاده را کنیم اما نیاز به استراحت دارم چون یک سال است که درگیر مسابقات ملی و باشگاهی هستم. بعد از تعطیلات نشستی را برگزار می‌کنیم و درباره آینده تصمیم می‌گیریم.

قلعه‌نویی درباره همدلی بازیکنان تیم مای نیز یادآور شد: من در ۲۰۰۷ هم در تیم ملی حضور داشتم. این تیم واقعا همدل است. یک ریزه‌کاری‌هایی هم وجود دارد که نیازی به توضیح دادن نیست. بزرگان تیم ملی و کادر فنی هم به من کمک می‌کنند و در راس آن هم (مهدی)محمدنبی(نایب رئیس فدراسیون) با تجارب خود به ما کمک می‌کند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار