گاف عجیب بایدن: پوتین در حال شکست در جنگ عراق است!-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

گاف عجیب بایدن: پوتین در حال شکست در جنگ عراق است!

رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تحولات اخیر روسیه گفت که پوتین در حال شکست در جنگ عراق است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 28
کد خبر: ۱۹۱۷۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تحولات اخیر روسیه گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حال شکست در جنگ عراق است و وی در حال شکست در جنگ در خانه است.

وی در ادامه گفت که سخت است بگوییم که پوتین طی تحولات اخیر این کشور تضعیف شده است.

گاف‌های بایدن به یکی از سوژه‌های تکراری رسانه‌ها تبدیل شده است و این رئیس جمهور پیر آمریکا هر از چندگاهی گاف جدیدی می‌دهد.

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در سخنرانی اخیر خود در «اتاوا» زمانیکه قصد داشت کانادا را تحسین کند، به اشتباه گاف داد و چین را تحسین کرد.

بنا بر گزارش «نیویورک‌پست»، بایدن ۸۰ ساله در سخنرانی خود در پارلمان کانادا گفت: «امروز چین را برای این گام تحسین می‌کنم.. ببخشید، کانادا را تحسین می‌کنم».

وی همچنین چندی پیش در گافی دیگر برای ملکه انگلیس که از دنیا رفته، آرزوی سلامتی کرد.

بایدن از زمان ورود به رقابت انتخاباتی سال ۲۰۲۰ از سوی رقیبش دونالد ترامپ به نداشتن سلامت جسمی و ابتلا به زوال عقل متهم شده است. نتایج نظرسنجی‌های مختلف در آمریکا نیز حاکی از نگرانی اکثریت آمریکایی‌ها از وضع سلامتی بایدن است. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار