کنعانی: هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست درهم شکسته شده است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کنعانی: هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست درهم شکسته شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکومیت شدید تهاجم هوایی و زمینی گسترده ارتش جنایتکار اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری، نسبت به تبعات انسانی این جنایت آشکار ابراز نگرانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۷۳۵

به گزارش راهبرد معاصر. ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، ضمن محکومیت شدید تهاجم هوایی و زمینی گسترده ارتش جنایتکار اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری، نسبت به تبعات انسانی این جنایت آشکار، به خاک و خون کشیدن ده‌ها فلسطینی بی‌گناه، تخریب منازل و کوچ اجباری آن‌ها، شدیدا ابراز نگرانی کرده و اقدام فوری سازمان ملل متحد، شورای امنیت این سازمان و دیگر مجامع بین المللی و جامعه جهانی را برای توقف جنایات جنون آمیز صهیونیست‌ها خواستار شد.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تاکید بر حق مشروع ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی برای دفاع در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی افزود: حملات مستمر ارتش تروریستی صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، نمی‌تواند قدرت پوشالی و از دست رفته صهیونیست‌ها را در مقابل مقاومت شجاعانه جوانان فلسطینی بازیابی کند.

 

کنعانی افزود: هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست که دیگر نه تنها در اذهان مردم و جوانان فلسطینی، بلکه در اذهان شهروندان رژیم اشغالگر نیز در هم شکسته شده است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدامات تروریستی را دست و پا زدن‌های بی‌حاصلی دانست که کمکی به توهم تثبیت قدرت رژیم آپارتاید صهیونیستی نخواهد کرد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار