اخبار پرسپولیس/درویش: بیرانوند نمی‌تواند جایی برود-راهبرد معاصر

اخبار پرسپولیس/درویش: بیرانوند نمی‌تواند جایی برود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید براینکه علیرضا بیرانوند نمی‌تواند جایی برود چون بازیکن پرسپولیس است، گفت: با بازیکنی بالاتر از چیزی که در باشگاه تصویب کرده‌ایم قرارداد نمی‌بندیم چون به سایر نفرات اجحاف می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۸۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا درویش که در محاصره هواداران بود در خصوص آخرین وضعیت بیرانوند، اظهار داشت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس می‌ماند. چقدر بازیکنان نامدار رفتند، مگر پرسپولیس جا زد؟ این چرخ به حرکتش ادامه می‌دهد چراکه امسال لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

وی افزود: هیچکس به اندازه ما دلش برای تیم نمی‌سوزد و امسال می‌خواهیم ثابت کنیم اگر آسیایی‌ها بازیکن ۲۰۰ میلیون دلاری می‌گیرند ما هم می توانیم موفق شویم. النصر یک رونالدو دارد و ما (پرسپولیس) اگر در آسیا از تمامی نیروی خود استفاده کنیم، موفق می‌شویم. این مهم می‌طلبد که همراه باشیم.

درویش بیان کرد: اگر تاکید داریم که سقف قراردادهای باشگاه را حفط کنیم برای این است که نمی خواهیم به سایر نفرات ملی‌پوش اجحاف کنیم. نمی‌خواهیم به بازیکنی که تازه می‌آید بیشتر از نفرات ملی‌پوش پول بدهیم. شما هواداران نگران نباشید چراکه بازیکنان خوبی جذب می کنیم و نفرات قبلی هم می‌مانند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت بیرانوند، توضیح داد:‌بیرانوند جایی نمی‌تواند برود. یا بر اساس قانون حرف می‌زنیم یا احساس. قانون مشخص است و ما بالای ۹۰ درصد پول او را داده‌ایم. هر بازیکنی بخواهد فسخ قراردادش از سوی سازمان لیگ صادر می‌شود و طبعات آن بر عهده بازیکن است. سپس سازمان لیگ از باشگاه مدارک می‌خواهد. طبق بندهای قرارداد و تعهدات باشگاه، بندی وجود ندارد که در کمیته وضعیت حق به بازیکنان داده شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در جلسه هیئت مدیره با یحیی گل‌محمدی دچار اختلاف شده است، گفت:‌تا زمانیکه در جلسه بودم مشکلی وجود نداشت. گل‌محمدی نظراتی داشت که من خواستم تمرینات آغاز شود، حتی اگر با بازیکنان امید کارمان را استارت بزنیم. هشت بازیکن ما نبودند و چاره‌ای نداشتیم. یحیی به چهار بازیکن ملی به اضافه گولسیانی استراحت داد و دو بازیکن هم در سفر خارجی بودند. مشکلی وجود نداشت و گل‌محمدی معتقد بود که خوب نیست تمرینات را با تعداد نفرات کم شروع کنیم./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده