رئیس قوه‌قضائیه به قضات: تا جای ممکن قرار‌های منجر به بازداشت را طوری صادر کنید که فرد امکان تامین آن را داشته باشد اعلام جرم دادستانی تهران علیه یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد دستگیری اوباش محله فلاح به اتهام درگیری‌های مسلحانه توسط پلیس پایتخت تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده در آزمون‌های سراسری ۱۴۰۴ وزارت علوم: اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها مشمول فوق‌العاده خاص خواهند شد تاخیر ۲ ساعته در آغاز فعالیت ادارات برخی شهر‌های خوزستان راز تشکیل هسته سیاره مشتری فاش شد فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد گرمای هوا شکسته می‌شود / کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما در کل کشور از پنجشنبه رشته‌های جدید کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۴ اعلام شد؛ آغاز فرصت ثبت نام ۱۳ کیلو طلای قاچاق توقیف شده در فرودگاه تحویل مراجع ذیصلاح شد تعزیرات: قیمت‌گذاری بی‌ضابطه برنج داخلی باعث نابسامانی بازار شده است قانون مطبوعات تغییر می‌کند؟ ترافیک پنج کیلومتری در کندوان و هراز/ ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال فایننشال تایمز: هوش مصنوعی جای زبان دوم را نمی‌گیرد

مدیرعامل جدید توئیتر کیست؟

مدیرعامل جدید توئیتر در پستی درباره محدودیت‌های جدید برای خواندن توئیت‌ اعلام موضع کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، لیندا یاکارینو، مدیرعامل توئیتر از سقف اعلام شده در مورد تعداد توئیت‌هایی که کاربران می‌توانند در یک روز بخوانند، دفاع کرد و گفت که تبلیغات در روزهای پس از مرحله ای که انتقاد شدید کاربران و متخصصان بازاریابی را به دنبال داشت، ثابت بوده است.

 

یاکارینو در توئیت خود نوشت: «وقتی ماموریتی مانند توئیتر دارید، باید حرکت های بزرگی انجام دهید تا پلتفرم را تقویت کنید.» این اولین اظهار نظر عمومی او در مورد محدودیت‌هایی بود که روز شنبه توسط ایلان ماسک مالک توئیتر اعلام شد.

 

در روزهای پس از اعلام ماسک، کاربران توئیتر اسکرین شات هایی را منتشر کردند که نشان می داد پس از رسیدن به حد مجاز، قادر به دیدن هیچ توئیتی از جمله در صفحات تبلیغات شرکتی نیستند. متخصصان بازاریابی گفتند که این می تواند تلاش های یاکارینو برای جذب تبلیغ کنندگان را تضعیف کند.

 

توئیتر گفت تنها درصد کمی از افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند تحت تأثیر محدودیت ها قرار گرفته اند.

 

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: برای اطمینان از صحت پایگاه کاربران خود، باید اقدامات شدیدی برای حذف هرزنامه‌ها و ربات‌ها از پلتفرم انجام دهیم.

 

این محدودیت بلافاصله پس از اجباری شدن ورود به یک حساب کاربری برای مشاهده توئیت‌ها در این پلتفرم، اعمال شد.

 

متا اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن میکروبلاگینگ به نام Threads را راه‌اندازی کند، برنامه‌ای که چالشی مستقیم برای توئیتری است که از زمان خرید آن توسط ماسک به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

توئیتر در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل تا 3 روز پس از اعلام این اقدام، نظری نداده است، یک ایموجی مدفوع برای رویترز ارسال کرد که پاسخ استاندارد شرکت به پرسش‌های رسانه‌ای است./ فارس

ارسال نظر