سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

مدیرعامل جدید توئیتر کیست؟

مدیرعامل جدید توئیتر در پستی درباره محدودیت‌های جدید برای خواندن توئیت‌ اعلام موضع کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، لیندا یاکارینو، مدیرعامل توئیتر از سقف اعلام شده در مورد تعداد توئیت‌هایی که کاربران می‌توانند در یک روز بخوانند، دفاع کرد و گفت که تبلیغات در روزهای پس از مرحله ای که انتقاد شدید کاربران و متخصصان بازاریابی را به دنبال داشت، ثابت بوده است.

 

یاکارینو در توئیت خود نوشت: «وقتی ماموریتی مانند توئیتر دارید، باید حرکت های بزرگی انجام دهید تا پلتفرم را تقویت کنید.» این اولین اظهار نظر عمومی او در مورد محدودیت‌هایی بود که روز شنبه توسط ایلان ماسک مالک توئیتر اعلام شد.

 

در روزهای پس از اعلام ماسک، کاربران توئیتر اسکرین شات هایی را منتشر کردند که نشان می داد پس از رسیدن به حد مجاز، قادر به دیدن هیچ توئیتی از جمله در صفحات تبلیغات شرکتی نیستند. متخصصان بازاریابی گفتند که این می تواند تلاش های یاکارینو برای جذب تبلیغ کنندگان را تضعیف کند.

 

توئیتر گفت تنها درصد کمی از افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند تحت تأثیر محدودیت ها قرار گرفته اند.

 

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: برای اطمینان از صحت پایگاه کاربران خود، باید اقدامات شدیدی برای حذف هرزنامه‌ها و ربات‌ها از پلتفرم انجام دهیم.

 

این محدودیت بلافاصله پس از اجباری شدن ورود به یک حساب کاربری برای مشاهده توئیت‌ها در این پلتفرم، اعمال شد.

 

متا اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن میکروبلاگینگ به نام Threads را راه‌اندازی کند، برنامه‌ای که چالشی مستقیم برای توئیتری است که از زمان خرید آن توسط ماسک به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

توئیتر در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل تا 3 روز پس از اعلام این اقدام، نظری نداده است، یک ایموجی مدفوع برای رویترز ارسال کرد که پاسخ استاندارد شرکت به پرسش‌های رسانه‌ای است./ فارس

ارسال نظر