فصل جدید روابط تهران و باکو در راه است؟-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

فصل جدید روابط تهران و باکو در راه است؟

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران پس از دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان نسبت به فصل جدید در روابط تهران و باکو ابراز امیدواری کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 06
کد خبر: ۱۹۳۰۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیرعبداللهیان پس از دیدار امروز چهارشنبه خود با الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در حساب توئیتر خود نوشت که دیداری سازنده، مفصل و ثمربخش با وی داشته است.

وی در ادامه افزود: انتظار می‌رود نتایج این گفتگوی صریح و صمیمی فصل جدیدی در روابط دو کشور دوست، برادر و همسایه ایران و جمهوری آذربایجان گشوده و دشمنان و بدخواهان دو کشور را مایوس سازد.

صبح امروز اجلاس وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در شهر باکو، جمهوری آذربایجان با عنوان "جنبش عدم تعهد؛ متحد و استوار در مواجهه با چالش‌های نوظهور" برگزار شد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان ریاست هیئت ایرانی را در این اجلاس بر عهده دارد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در حاشیه این اجلاس، قرار است در نشست‌هایی از جمله نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد و نشست گروه دوستان منشور شرکت کند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار