خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

وزیر نفت:جمع آوری کارت سوخت جایگاه‌داران امکان پذیر نیست

وزیر نفت:جمع آوری کارت سوخت جایگاه‌داران امکان پذیر نیست معاون وزیر نفت گفت:جمع آوری کارت سوخت جایگاه داران واقعیت ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 07
کد خبر: ۱۹۳۱۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:بر اساس تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مکلف شد در نیمه اول سال ۱۴۰۲ ساماندهی کارت‌های هوشمند سوخت در جایگاه‌ها و استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی را انجام دهد.

به گفته او، ۹۰ درصد خودرو‌های بنزین سوز و ۹۵ درصد خودرو‌های نفت گاز سوز باید از کارت‌های سوخت خود استفاده کنند.

معاون وزیر نفت گفت: از ابتدای سال براساس ابلاغیه همین بند قانونی، آمدیم بعد از اطلاع رسانی‌های مناسبی که در حوزه‌های شهرستان‌های مختلف انجام شد، تمامی کارت‌های سوختی را که مردم درخواست کرده بودند چه به صورت کارت‌های المثنی و چه به واسطه خودرو‌های نو شماره و نوپلاکی را که شماره گذاری می‌شد پس از آماده سازی در اختیار مردم قراردادند.

نژاد علی گفت:کارت‌های هوشمند سوخت شخصی مردم، هم سهمیه نرخ اول ۱۵۰۰ تومانی هست و هم سهمیه اعتباری نرخ دوم سه هزار تومانی، اعداد سهمیه هم تغییری نکرده همان سهمیه‌هایی که از قبل مردم می‌توانستند استفاده بکنند، همان سهمیه‌ها هم روی کارت سوختشان هست، حالا این بهبود نظام توزیع بنزین به خاطر این هست که ما وقتی که شخصی با کارت شخصی خودش سوختگیری می‌کند عملا براساس فرآیند‌های داده‌ای و بررسی‌های داده ای، می‌توانیم متوجه بشویم که در چه گروه‌های خودرویی، ما باید چه تمهیداتی را ببینیم برای این که مردم راحت‌تر باشند.

او گفت: جمع آوری کارت و اینکه جایگاهی در واقع کارت اضطراری یا کارت جایگاه نداشته باشد، چنین چیزی امکان ندارد و ما برای شرایط اضطرار که کسی کارت شخصی همراهش نیست یا اینکه کارت شخصی گم شده و یا مشکلی برای کارتش حادث شده باشد مجبوریم و موظفیم که کارت به تعداد مناسب در جایگاه قرار بدهیم که مردم کارشان را انجام بدهند./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار