رونمایی از پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا»-راهبرد معاصر

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا»

پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در استان گیلان رونمایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 10
کد خبر: ۱۹۳۷۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ظهر امروز در نشست خبری رونمایی از پوستر رویداد بین‌المللی فیلم حورا در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: چند سالی است که بنیاد بین المللی گوهرشاد اقدام به حرکت مفید و خلق رویداد به عنوان جشنواره بین‌المللی حورا کرده است.

ثقتی هدف این جشنواره را حمایت از خانواده و لزوم شناساندن تصویر واقعی زن مسلمان ایرانی بیان کرد و افزود: هدف اصلی معرفی الگوی زن مقتدر، توانمند و کار آمد ایرانی است که انصافاً کارگردان‌های این جشنواره با بازنمایی جایگاه زن مسلمان در ایران و جهان، هنرنمایی کردند.‌ی با تأکید براینکه دشمنان و معاندین با هجمه به نقش زن در تلاشند تا تصویری غیرواقعی و روایت دروغ از حقیقت زن اصیل ایرانی را به نمایش بگذارند، گفت: ابزار فرهنگ، هنر و از بستر‌های والا و اثرگذار برای رساندن پیام‌ها و رسالت‌های اجتماعی، دینی، اعتقادی و حاکمیتی است که باید به نحو احسن و بجا از آن استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جزئیات رویداد بین‌المللی حورا بیان کرد: امسال ۱۴ استان در کشور همزمان این جشنواره را برگزار می‌کنند و استان گیلان با همکاری حوزه هنری رشت در سینما سپیدرود به اکران فیلم‌ها در سه بخش، فیلم مستند، فیلم کوتاه داستانی و فیلم بلند سینمایی در سانس صبح و عصر می‌پردازد.

ثقتی با اشاره به اینکه بلیط این فیلم‌ها به صورت رایگان بین اصحاب رسانه و کارکنان ادارات توزیع می‌شود، گفت: هدف دیگر ما حمایت و تجهیز سینما‌های استان و به روز کردن آنهاست. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده