رییس دوره‌ای مجمع مجالس آسیایی: باید روابط بین پارلمانی را تقویت کرد-راهبرد معاصر
سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید بهادری‌جهرمی: دولت اولین برخوردکننده با پرونده چای دبش بود زمان اجرایی شدن مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیت الله رئیسی: ایستادگی ملت فلسطین نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است توضیحات وحیدی درباره یک اظهارنظر انتخاباتی اسلامی:‌ تنها دو مسئله بین ایران و آژانس باقی‌مانده است اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان تصویب شد غیبت قالیباف در مجلس به علت بیماری مستمری این مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود+ جزئیات رحیم صفوی: همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم وزیر کار: برای اولین‌بار نرخ بیکاری بعد از ۴ دهه به ۷ درصد رسید

رییس دوره‌ای مجمع مجالس آسیایی: باید روابط بین پارلمانی را تقویت کرد

رییس دوره ای مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد که باید روابط بین پارلمانی را تقویت کرد و گام های موثری برای نهادینه کردن روابط پارلمانی داشت. این ارتقا منجر به کسب منافع برای کشورها می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 11
کد خبر: ۱۹۳۸۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، عبدالقدیر اونم، نماینده مجلس ترکیه و رییس دوره ای مجمع مجالس آسیایی در اجلاس کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت: شاهد تغییرات و تحولات عمیق در سیستم بین المللی هستیم که مسئولیت خطیر ما، تاثیرگذاری مثبت روی تحولات است لذا باید تلاش کرد تحولات به نفع مردم بوده و تاثیرات مثبت داشته باشد.

 

وی ادامه داد: نمایندگان پارلمان ها می دانند که در قاره کهن تحرکات عمیقی تجربه می کنند لذا لازم است برای استفاده از این تحولات‌ به نفع کشور های آسیایی شبکه و سازکار منسجمی‌ داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه باید از دیپلماسی مدرن و چندجانبه گرایی استفاده کرد، افزود: دیپلماسی پارلمانی تاثیرات مثبتی در دموکراسی و همکاری بین کشورها دارد و کانال ارتباطی برای ایجاد هماهنگی بین نمایندگان و ارگان های پارلمان است. نمایندگان پارلمان ها می توانند تاثیر موثری برای همکاری های جهانی داشته باشند. باید روابط بین پارلمانی را تقویت کرد و گام های موثری برای نهادینه کردن روابط پارلمانی داشت. این ارتقا منجر به کسب منافع برای کشورها می شود.

 

نماینده پارلمان ترکیه در پایان گفت: باید مناسبات پارلمانی را تقویت کرده تا کشورهای قاره کهن به منافع ملی و منطقه ای دست پیدا کنند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده