سخنان وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام معلمان+ جزئیات-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سخنان وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام معلمان+ جزئیات

صحرایی گفت: دریافت وجه توسط مدارس دولتی تخلف است و در صورت گزارش توسط مردم، به شدت برخورد خواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 12
کد خبر: ۱۹۴۰۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  رضامراد صحرایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: دریافت وجه توسط مدارس دولتی تخلف است و در صورت گزارش توسط مردم، به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چرا فضای مجازی به طور کلی یک رهاشدگی دارد، برخی معلمان برنامه هایی را در فضای مجازی برگزار می کنند و آیا برای معلمان در این موضوع دستورالعملی درنظر گرفته شده است، بیان کرد: متاسفانه کاری انجام نشده یا من بی اطلاع هستم. اما، حتما باید در این زمینه فکری کرد و اگر تداخل با آموزش رسمی دارد باید نظم و انضباط پیدا کند.

 

وی همچنین درباره استخدام جدید گفت: اکنون در مرحله ارزیابی آموزگاران در حال انجام است و امید است معلمان خوبی را برای فرزندان این سرزمین که شایسته بهترین معلمان هستند، انتخاب کنیم.

 

صحرایی درخصوص اعتراضات خانواده ها و دانش آموزان نسبت به نتیجه امتحانات سال دوازدهم نیز گفت: روز گذشته آخرین روز اعلام اعتراض بود و با توجه به اینکه دیروز با قطعی برق مواجه شدیم امروز نیز دریافت اعتراضات ادامه داشت.

 

وزیر آموزش و پرورش در پایان این مطلب را هم گفت که ۱۲ مردادماه آزمون استخدامی برای پذیرش ۲۲ هزار نفر برگزار می شود./فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار