وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت ۲۴ تیر ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت ۲۴ تیر ۱۴۰۲

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: عبور موتور سواران از داخل و بالای تونل توحید تنها ۶ دقیقه اختلاف دارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 15
کد خبر: ۱۹۴۳۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ احسان مومنی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و چهارم تیر ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

 

وی افزود: ترافیک در معابری، چون بزرگراه‌های، حکیم، آبشناسان، شیخ فضل الله، بابایی، یادگار، زین الدین، بابایی، امام علی (ع) و اشرفی و خیابان آزادی خلوت هستند و در بزرگراه نواب به علت خرابی خودرو نیمه سنگین می‌باشد.

 

سرهنگ مومنی بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها، اجرای طرح جناغی‌ها و همچنین عدم تردد کامیون‌ها در ساعات روز در معابر شهری حضور دارند و با رانندگانی با دیدن خلوتی معابر ممکن است بر سرعت خودروی خود بیافزایند و باعث حادثه و تصادفات دلخراش می‌شوند برخورد می‌نمایند.

 

سرهنگ مومنی گفت: با تحقیقاتی که صورت پذیرفت مشخص شد که عبور موتور سواران از داخل تونل و عبور از بالای تونل توحید توسط موتورسواران تنها ۶ دقیقه اختلاف دارد. وی از راکبین موتورسیکلت خواست بدلیل انباشت گاز‌های آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بدلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت تردد‌های خود در سطح شهر استفاده نمایند.

 

سرهنگ مومنی گفت: ۸ خط حرکتی همزمان وارد تونل توحید می‌شود و این حجم بالای ورودی به تونل توحید باعث ایجاد ترافیک در این محدوده می‌شود. امید است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تصادفات و حوادث رانندگی باشیم.

 

وی همچنین از رانندگان خواست از توقفات لحظه‌ای در سطح معابر بویژه در خطوط حرکتی و لاین سرعت خودداری نمایند چرا که باعث بروز و افزایش تصادفات و در همین شرایط خلوتی باعث ایجاد ترافیک می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده