تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد

قطع برق ۵۱ اداره پرمصرف دیگر تهران

قطع برق ۵۱ اداره پرمصرف دیگر تهران مدیرعامل توزیع برق پایتخت با اعلام خبر قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف شهر تهران، از مشترکان اداری و تجاری درخواست کرد حداکثر صرفه جویی را در مصرف برق به عمل آورند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۵ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 16
کد خبر: ۱۹۴۷۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ کامبیز ناظریان گفت: گرچه پیش‌بینی نیاز مصرف برق شهر تهران طی روز یکشنبه ۲۵ تیرماه با دمای هوای بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ مگاوت بوده است، اما با اقدامات انجام شده توسط همکاران و همچنین همراهی قابل تقدیر مشترکان و شهروندان تهرانی، پایداری شبکه به صورت کامل حفظ شده، ولی تداوم این پایداری نیازمند همراهی همه جانبه مشترکان است.

ناظریان با بیان این که هر یک درجه افزایش دمای هوای شهر تهران به دلیل تشدید فعالیت سامانه‌های سرمایشی حدود ۲۰۰ مگاوات به بار شبکه توزیع برق شهر تهران می‌افزاید، کنترل دما و عملکرد سامانه‌های سرمایشی را در مدیریت بار مصرف بسیار موثر دانست.

وی ضمن تاکید بر این که مشترکان اداری و تجاری از جمله بزرگترین مصرف کنندگان انرژی در این کلان شهر هستند، با قدردانی از همراهی غالب مسئولان دستگاه‌های اجرایی از قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف دیگر که به اخطار‌های داده شده و مصوبه ابلاغی هیات وزیران بی اعتنا بوده اند در روز جاری خبر داد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت یادآور شد: تمامی مشترکان شهر تهران در صورت استفاده از مولد‌های برق در ساعات اوج مصرف به ازای هر کیلووات ساعت برق تولیدی ۱۵۰۰ تومان پاداش خواهند گرفت.

وی افزود: از ابتدای خردادماه تا امروز نیز بیش از یک میلیون مشترک خانگی شهر تهران مشمول دریافت پاداش ریالی صرفه‌جویی شده‌اند که از همکاری آنان با خادمان خود در صنعت برق کشور قدردانی می‌کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار